Mä näin Joelin rannalla Peterin ja Mattin kanssa. He juttelivat jostain. Nigel näytti olevan uimassa. Sillä oli ehkä vähän tylsää, kun Taranee ei ollut mukana. Joel ei tainnut huomata mua, sillä mä heiluttelin sille eikä se liikahtanutkaan. Jos se oli suuttunut, niin miks se sitten kutsui mut edes? Tuskin se oli. Mä päätin kysyä suoraan Joelilta miten asiat oli, joten mä marssin Joelin taakse. Matt ja Peter huomasivat mut ja hymyilivät mulle. Mitä niillä oli mielessä? No pojat oli outoja.
- Joel... mä sanoin sille, ja Joel kääntyi ja katsoi mua. Me molemmat oltiin hiljaa.
- Me tästä mennään uimaan Nigelin seuraksi. Tule Matt, Peter sanoi ja he jättivät meidät kaksistaan Joelin kanssa.
- No mitä kuuluu? Joel kysyi multa.
- Ihan hyvää. Kiitti, kun sä kutsuit mut.
- Eipä mitään.
- Missä muut on?
- Will, Hay Lin ja Cornelia on tuolla sisällä vaihtamassa vaatteita, se sanoi ja osoitti sormellaan pukukoppia.
- Aa, ok.
- Otetaanko matsi?
- Matsi?
- Niin... Lentopallomatsi. Katsotaan kumpi voittaa.
- M-mutta... No... Sä häviät!
- Mistä sä sen tiedät? Mä voin ihan hyvin voittaa sut, sillä mä olen harjoitellut.
- Hmm... Mistä vetoa?
- Lyödäänkö me vetoa? se kyseli multa.
- Sä luulet voittavasi mut, joten näytä!
- Ok. Jos sä voitat niin...
- ... Niin sä hyppäät vaatteet päällä uimaan.
- Selvä. Jos mä voitan niin...
- Niin mitä?
- Sä... sä tota... pussaat mua.
- Mutta... Ai poskelle? mä kysyin.
- Ei kun suulle...
- Öh ok...
- Sä voit vielä perua ja juosta karkuun. Miten on?
- Ok sovittu, mä sanoin ja me lyötiin kättä päälle sopimukseksi. Mä huomasin, että muut olivat huomanneet, kun me oltiin juteltu ja lyöty kättä päälle Joelin kanssa. Arvasikohan ne, että meillä oli jotain mielessä? Mun oli ihan pakko voittaa Joel. Ei sillä, etten mä muka haluaisi suudella sitä, mutta mä en tiedä uskaltaisinko mä hävitä ja pussata sitä kaikkien edessä. Sitten mä huomasin just miten Will ja Matt olivat toisissaan ihan kiinni. He pitivät toisiaan käsistä kiinni. Sitten mä näin, kun Joel käveli mun luo lentopallon kanssa...