Yöllä mä kuulin, kun äiti ja isä tulivat kotiin. He yrittivät olla hiljaa, ettei ne herättäisi mua ja Chrisiä. Ne kävi munkin huoneessa. Mä esitin nukkuvani, sillä mä en olisi jaksanut alkaa selitellä mitään. Äiti ei saanut tietää miten me oltiin riidelty Joelin kanssa. Se oli niin tykännyt siitä. Kun mä sitten nukahdin, mä näin Joelista unta. Se uni oli oikeastaan ihan kiva ja ihana. Me käveltiin puistossa Joelin kanssa ja juteltiin kaikesta. Se poimi mulle maasta kauniin kukan ja se tuoksui ihanalta. Se hymyili mulle ja tarttui mua kädestä kiinni. Sitten se sanoi mulle niin kauniisti "Sä oot kaunis. Sä oot kaunis kuin kukkanen. Saanko mä suudella sua?" ja mä sitten nyökkäsin. Se painoi huulet mun huulille. Mä suljin silmät ja sitten kun mä avasin ne uudestaan, mä olin mun huoneessa enkä missään puistossa. Oliko se enneuni? Tapahtuisiko mulle niin? Oliko se vaan outo uni? Kyllä varmaan. Lopulta mä sitten nukahdin. Aamulla mä sitten heräsin, mutta en herätyskelloon vaan ihan itse. Mä vilkaisin herätyskelloa ja mä näin, että kello oli jo puoliyhdeksän. Hyvä etten mä nukkunut pommiin. Miksei herätyskello soinut? Oliko se rikki? Taisi se olla, kun mä en kuullut sen soivan. Oliko se puhdas sattuma?
- Voi ei, voi ei, mä sanoin itselleni ja nousin äkkiä ylös sängystä. Rannalle oli onneksi vain noin 15 minuutin matka. Kyllä mä ehtisin. Mä kävelin äkkiä keittiöön. Kukaan muu ei näyttänyt olevan hereillä. Mä yritin olla metelöimättä. Mä otin jääkaapista omenan ja kaakota. Sitten mä ahmin omenan suuhun ja join kaakaon. Ne maistuivat hyvältä. Mä kävelin vessaan pesemään hampaita. Mä lauleskelin samalla yhtä Karmillan hittibiisiä. Se oli yksi mun lempibiiseistä. Hampaiden pesun jälkeen mä häivyin takaisin mun huoneeseen ja avasin vaatekaapin oven. Mä mietin mitä mä laittaisin päälleni. Mikä sopisi rannalle? Bikinit? Sortsit? Toppi? Mä päätin pistää bikinit. Ne olivat punaiset, sellaiset tummanpunaiset. Mä olin saanut ne joskus Williltä. Nyt mä sitten olin valmis. Mä harjasin vielä hiukset huolellisesti. Tän harjan mä olin saanut Hay Liniltä syntymäpäivälahjaksi. Se oli suunnitellut ja tehnyt tän ihan itse. Se oli niin taiteellinen ja luova. Mä laitoin pari kukkapinniä hiuksiin ja hiukset ponnarille. Sitten mä otin kännykän ja avaimet ja tungin ne mun hupparin taskuihin. Mä laitoin sen päälle ja varvastossut jalkaan. Voi ei ja sitten mä kävelin rannalle hissuksiin...