Mun piti antaa sekä itselleni että Joelille mahdollisuus. Musta me kuuluttiin yhteen. Mä päätin soittaa Joelille, vastaisi se sitten tai ei. Mä olin just soittamassa, kunnes mä sain yhtäkkiä tekstiviestin. Mä päätin äkkiä katsoa keneltä se oli. "Irma haluatko sä tulla huomenna sellaiseen tytöt vastaan pojat lentopallomatsiin? Kutsu Hay Lin, Will, Taranee ja Corneliakin mukaan. Toivottavasti sä ainakin pääset! Meillähän oli joskus se matsi, mutta tytöt voittivat silloin. Tällä kertaa me pojat voitetaan. Muista se! T. Joel". Miks se lähetti tommosen viestin yhtäkkiä? Ensin tyly ja sitten kiva. Mä en tajunnut. No kai mun oli mentävä ja kutsua tytötkin sinne, kun Joel kerran pyysi. Joel varmaan kutsuisi itse Mattin ja Peterin, sillä he olivat hyviä ystäviä keskenään. Mä päätin vastata Joelin viestiin. "Moi! Joo ok mä tuun ja kutsun kaveritkin mukaan. Kutsu sä Matt ja Peter ja muut pojat. Monelta me tullaan? T. Irma". Sitten mä päätin sillä aikaa ilmoittaa muille, kun Joel kirjoitti mulle tekstiviestiä. "Hei! Mennään huomenna lentopallomatsiin. Joel lähetti mulle viestin ja pyysi teidätkin mukaan. Matt, Peter ja Nigelkin tulevat. Joel kutsuu pojat. Mä lähetän teille sitten enemmän tietoa, kun Joel vastaa mun viestiin. T. Irma". Sitten mulle tuli viesti. "Tulkaa aamulla kymmenen aikaan rannalle. Meitä tulee neljä. Paljon teitä? T. Joel". Ja mä päätin äkkiä vastata sille, ennen kuin mun puhelin sekoisi. "Taranee ei pääse, sillä se on jossain kesäleirillä. Se meni sinne vasta tänään, sen jälkeen kun se tuli Peterin kanssa jostain retkeltä. Muiden pitäisi päästä kyllä. T. Irma". Sitten mulle tuli taas viesti, mutta se olikin Taraneelta ja muistutti, että se oli siellä leirillä eikä päässyt tulemaan. Sitten se toivotti onnea, terveisiä ja haleja. Mä huomasin myös, että Williltä ja Cornylta oli tullut viestit. Will vastasi, että "Moi Irma! Mä pääsen kyllä. Monelta se on? T. Will". Cornelia taas vastasi, että "Tuun. Monelta se alkaa? Missä se on? T. Cornelia". Sitten mä päätin vastata niille, että se on rannalla klo 10. Hay Liniltä tuli kanssa viesti ja se kysyi samaa kuin Corny ja Will. Mä vastasin saman sillekkin. Sitten olisi neljä ja neljä. Meitä olisi yhtä paljon. Enää mä en saanut viestejä, joten mä päätin ottaa rennosti ja pukea yöpaidan päälle. Mä kävin pesemässä hampaat ja katsomassa oliko Chris vielä hereillä. Se nukkui omassa huoneessa pehmokoiransa kanssa ja vielä valot päällä. Mä sammutin valot ja suljin oven. Sitten mä menin takaisin mun huoneeseen ja kömmin sänkyyn. Mä pistin herätyskellon soimaan kahdeksalta. Mä en saisi nukkua pommiin...