Noo niin. Mä oon tyttö, 15 vee ja asun tuolla jossai. ;) Mun elämä on ihan tavallinen (mikä on tavallinen. miettikää sitä) mutta silti mä käyn valitettavasti psykologin puheilla. Se ei auta mua mitenkään, tai no mä en saa siitä oikein mitään irti. Onhan mulla ollut vaikka mitä elämässä. Oon kokenut paljon enemmän kuin muut mun ikäiseni, mutta mä en jaksa ruveta tässä niitä nyt sepustelemaan. On paljon enemmänkin mietittävää. Sitä paitsi ne on aikalailla henkilökohtaisia asioita. Niistä tietävät vain mun perhe ja läheisimmät ystävät. Joop ja nyt eteenpäin. No mä voisin kertoa vaikka tässä jotain mitä mä harrastan ja musiikkimausta yms...
   Mä en harrasta enää oikein mitään. Ei mua kiinnosta. Käyn kyllä lenkillä ja välillä uimassa. Mä en vaan jotenkaan tykkää mistään ryhmätoiminnasta. Musta myös kilpaileminen on tosi typerää. Vihaan yleisurheilua, pesistä, korista jne...
   Mun musiikkimakuun kuuluu vähän sellainen ns. "teinimusiikki". Kuten Negative, Uniklubi, Lovex... Mä kuuntelen myös välillä radiota, ja niin mä olenkin löytänyt joitain hyviä bändejä. Kuten The Frayn. :) Mun mielestä pop, rock ja sellainen on hyvää. Onhan sitten joitain poikkeustapauksiakin. Mä kuuntelen melkein mitä vaan, jos se on vaan hyvää.
   Sitten vaikka lempiasiat. No mä rakastan ylikaiken eläimiä. Mä en voisi koskaan tehdä niille mitään pahaa. Olenhan mä halunnut eläinalalle tosi pitkään. Silti se unelma romuttuu, koska mä en tulisi pärjäämään mitenkään, sillä mä olen huono matematiikassa. Mä tykkään myös piirtämisestä ja kirjoittamisesta. (voisin laittaa joitakin tänne). Myös musiikki on ihanaa. Mä en voisi elää ilman sitä. Niin ja sitten tykkään kaikesta Japaniin liittyvästä. (HUOM! EN OLE PISSIS!). Oli pakko nimittäin laittaa tuo, koska välillä sanotaan pissikseksi, jos tykkää Japanista. Mä olen tykännyt siitä tosi monia vuosia, kun taas jotkut pissikset tykkäävät siitä muka vaan sen takia, kun se on tavallaan muodissa. Typerää sanon minä. Mikseivät voi oikeasti tykätä siitä mistä itse tykkää, eikä kulkea jonkun typerän muodin mukana. Mä rakastan animea, (kuten Totoro, Henkien kätkemä, Cardcaptor Sakura, Love Hina jne...) niin ja tykkään myös mangasta. Luenhan mä silti myös muita sarjakuvia. :D
   W.I.T.C.H. on mun lempisarjakuvalehti. Mä oon tykännyt siitä tosi kauan. En tiedä, mutta se on tosi hyvin piirretty ja siinä on aika selkeä juoni. Välillä vähän outo, mutta kyllä siitä silti tajuaa sen pääasian. Lempihahmoni on Irma. :) Mä tykkään myös Hay Linistä ja Orubesta. Murmeli oli ihana. <3 Niin ja mun mielestä söpöimmät pojat on Matt ja Eric ja hauskin mun mielestä Martin. :D Joel on kiva tyyppi myös. Tykkään siitä.
   Ai niin ja mä seuraan televisiosta Salattuja elämiä niin kuin moni muukin. (Aaro on tyhmä). Mä katson myös Talenttia. Siinä on monta hyvää. Oon tykästynyt nyt Manmeettiin. :DD Se on vaan hauska tyyppi ja sen tanssi on hauska. Niin ja Disney Channelilta seuraan Hannah Montanaa, Poika tulevaisuudesta, That's so Raven ja piirrettyjä jos ehdin katsoa. Kim Possible on hyvä. Niin ja Lilo & Stitch. Myös kaikki elokuvat ovat hyviä.

   Mä voisin kertoa lopuksi mun tyylistä. No mun tyyli on aika sellainen tavallinen. Ei mitään sen ihmeempiä. Olihan mulla ennen vähän tummemmat vaatteet kuin ennen, mutta nykyään mulla on ihan tavallisia vaatteita. Eli ei ole tavallaan mitään sellaista erityistä tyyliä.