Hauskaa muistella mitä ollaan tehty Annikan kanssa. Jutellaan niistä just mesessä ja listaan ne tähän etten unohda niitä. : DD

1. Me syötiin joskus raakoja nuudeleita ja lihapullia suklaakastikkeen kera. Oli aika hyvää. :DD
2. Tehtii mokkapaloja ja niistä tuli kamalan ohuita. Ihan kuin jotain lettuja. Taisi leivinjauhetta olla liian vähän. ;DD
3. Leivinpaperi syttyi palamaan ja me sitten hypimme ihan paniikissa siinä. Minä sitten fiksuna siinä otin talouspaperin käteen ja yritin laittaa sen siihen tuleen, kunnes mä tajusin mitä olin tekemässä. :DD Mä otin sitten pyyhkeen mikä roikkui yhdessä naulakossa ja törkkäsin sen siihen tuleen, ja sitten se palaminen loppui. Hyvä ettei koko uuni syttynyt palamaan.
4. Jouduimme rikkomaan lihanuijalla sokeripaloja kun sitä tavallista sokeria ei ollut. Se oli aika hauskaa. :D
5. Vappuna heittelimme vesi-ilmapalloja. :DD Sitten päätimme testata kuinka isoksi se pallo tulee ja menin istumaan kylpyammeeseen ja sitten se pallo vain räjähti yhtäkkiä ja mä olin ihan märkä. Mä olin kuin uitettu koira. :'D
6. Teimme kerran mokkapaloja, mutta ne maistuivat niin pahoilta ettei niitä voinut syödä. Me sitten menimme ulos ja aloimme heitellä niillä toisia. :'D Aloitimme sodan, haha.
7. Heittelimme Ikean vihreää ihan pikkuista astiaa. :DD Sitten se vain yhtäkkiä meni ihan palasiksi. Onneksi roskis oli vieressä. Oli tosi noloa, kun heittelimme sitä ulkona ja naapurit ja kaikki mummot näkivät mitä me teimme. Olemme niitä kapinallisia nuoria. ;D
8. Aloimme meillä mokkapalasotaa ja heittelimme niitä toistemme päälle. Minä jopa tungin Annikan huppuun mokkapaloja. :'D Seurasimme toisiamme kuin pikkulapset. Lopulta koko talo oli ihan sotkussa ja oli tosi kiva siivoaminen. :DD
9. Tämä on myös mielestäni hauska juttu. Annika juoksi kalkkunan (fasaanin) perässä ja sitten minä seisoin sivummalla ja odotin, että Annika tulisi. Yhtäkkiä joku mummeli alkoi huutelemaan parvekkeelta, että näpit irti siitä fasaanista. Mä repesin ja Annika tuli äkkiä pois. :DD
10. Sitten myös ne meidän ensimmäiset peilikuvat ja sellasiet ovat tosi noloja. :'D Mä en kehtaa edes muistella miltä me näytettiin. Oltiin varmaan aika hehkeitä.
11. Kuvasimme heidän parveekkeella omaa ohjelmaa. Olimme molemmat juontajia ja molemmat välillä vieraita. Haastattelimme toisiamme. Me leikittiin, että me oltiin Buusterissa. Lol oli noloa. :'DD Samana päivänä kuvasimme myös muuta. Esim Annikan hieno tanssi, joka ei kylläkään ole enää tallessa. :DD Olisin halunnut nähdä sen.


Enempää ei tullut nyt mieleen, mutta lisäilen jos jotain tulee. :D