Hihii. Mitä mä voisin kirjoitella. En keksi oikein mitään. No vaikka, että mä oon ollut tässä kipeenä pari päivää. Flunssa ollut. Huomenna sitten menen kouluun. Ihan kivaa. Sitten perjantaina Jumboon. :DD Postistakin pitäisi tulla huuto.netistä huutamani laukut, vyö ja korvikset. Tosi halpoja. Kaupassa yksi hieno laukku maksaa 20-30e ja sain nuo kaikki 22 eurolla postikulujen kanssa. :DD Sieltä löytää kaikkea ihanaa. Nämä kaikki huutamani tulevat ulkomailta. En viitsi kertoa millä nuo löytää ettei kukaan varaa tuotteita nenäni edestä. :D Minäkin löysin ihan itse. Oppikaa käyttämään hakua...


Joulu on ihan kohta. <3 Tosi ihanaa. Perjantaina jouluostoksille. Lidlistäkin aion ostaa sellaisen tosi hienon joulukalenterin. Sitten pitäisi itse väsätä kaikkia joulujuttuja ja lahjoja. Pitäisi tässä katsoa Painajainen ennen joulua niin tulisi enemmän vielä joulutunnelmaa. :) Ihanaa aattona saada kaikkea hyvää ruokaa. Kiva vain, kun pitää katsoa kaikki ruuat läpi, että ne käyvät myös minulle, sillä olen niin allerginen monille ruuille. En voi esimerkiksi syödä suklaata ollenkaan. :( No ei se kyllä minua edes haittaa sillä lailla. Syön mielummin sellaisia mistä kurkku ei turpoa. :D Kyllä mä esimerkiksi kinkkua voin syödä. Puuroa en voi syödä mantelin kera, koska mä oon allerginen mantelille. :ss Pitää piilottaa sinne joku kova mikä ei näy ja ei sula. :DD Niin ja sitten pitäisi vielä miettiä mitä kavereille ostaisi joululahjaksi. Pitää hankkia ainakin neljä lahjaa kavereille ja sitten perheelle tietysti. Mitenköhän rahat riittävät. :ss No onneksi minulla on ihan taitavat kädet niin osaan tehdä kaikenlaista. Tietäisi vaan mitä joku toivoo niin voisin tehdä vähän sinne päin. Jos vaikka joku toivoo jotain eläimiin liittyvää niin sitten olisi helpompaa väsätä lahjaa. Sillä lailla joo. Voin antaa vinkkejä, että haluan sammakkoihin, delfiineihin, animeen, mangaan ja Japaniin liittyviä juttuja. :) Tykkään itsetekemistä jutuista. Esimerkiksi joku itsetekemä sammakko olisi tosi söpö. Se on arvokkaampi ja hienompi kuin kaupan. Ihan totta! Uskokaa minua ja väsätkää mulle jotain. :)